Ana içeriğe atla
  1. İdari Tayin Şube Müdürlüğünün başlıca görevi birim içi koordinasyonu oluşturarak verimliliği sağlamaktır. Tüm Personelin özlük işlemlerinin atanmasından emekliliğine kadar geçen süreçteki işlemleri sağlıklı bir şekilde yerine getirmekle görevlidir.
  2. Güncel izlenen kadro ve personel bilgilerinden yararlanarak talep doğrultusunda istatistiki bilgiler üretmek ve ilgili kurumlar tarafından periyodik bilgi isteklerini karşılamak.
  3. İdari personelin Oryantasyon eğitimi, Personel Geliştirme Eğitimi, Temel ve Hazırlayıcı Eğitimi, Açıktan atama uyum eğitimi ve görevde yükselme eğitimi programlarının düzenlenmesi ve uygulanması işlemlerinin yürütülmesi.
  4. İdari Personellerin Terfi, Tayin, Atama, Özlük, Görevlendirme, İntibak, Emeklilik vb. işlemlerinin yapılmasını sağlamak ve denetlemek.
  5. İdari personelin kadro cetvellerinin takibini yapmak.
  6. İdari personelin kadro tahsis-tenkis. Dolu-Boş kadro değişiklikleri. Unvan değişikliği açıktan atama ve kullanım izni ile ilgili işlemleri yapmak.
  7. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunundaki değişiklikleri takip etmek, işlemek
  8. 657 sayılı yasaya tabi görevlendirmeleri yapmak (idari görevlere vekalet işlemleri, 13/b maddesine göre görevlendirme)
  9. Aday Memurların alınması ile ilgili işlemlerinin yapılması ve dosyalarının açılabilmesi için evraklarının tamamlanmasını sağlamak
  10. Görevde yükselme ve Unvan Değişikliği yönetmeliği uyarınca ilan çalışmalarını yapmak
  11. Hazırlık sınıfı ve öğrenim değişikliğinin değerlendirilmesi
  12. İdari personelin Emekli ve Kurum Sicil Numarası ile ilgili işlemler
  13. Özelleştirme ile gelen personel, EKPSS engelli atamaları, SHÇEK atamaları işlemleri
  14. Sürekli işçi alımları ile ilgili vize işlemlerini takip etmek
  15. İdari personelin medeni durum değişikliği ile ilgili işlemlerin SGK ya bildirilmesini sağlamak
  16. YÖKSİS de seferberlik ve savaş halinde insan gücü planlaması
  17. e- uygulama kadro işlemleri
  18. e-Bütçe istatistiği
  19. Yıllık Terfi işlemleri
  20. Yıllık ve mazeret (evlenme, doğum, ölüm)izinlerinin işlemleri
  21. Hastalık izni-rapor işlemleri
  22. Askere sevk, tehir işlemleri
  23. Yan ödeme cetvellerin hazırlanarak vize alınması işlemleri
  24. İdari personel giyim listelerinin hazırlanması
  25. İdari çalışan ve ayrılan personellerin pasaport yazışmalarını yapmak
  26. 0 ve 5 ile biten yıllarda akademik ve idari personele mal bildirim beyannamelerin doldurulmasını sağlamak ve muhafaza etmek
  27. İdari personele 6111 S.K uyarınca 8 yıldan 1 kademe verilmesi
  28. İdari personelin (nakil gelen ve giden ) dosyalarının kontrol edilerek teslim alınması ve gönderilmesi işlemlerini yürütmek
  29. İlişik kesme belgesinin düzenlenmesi ve ilgili birimlere ilişiğinin kesilmesini sağlamak
  30. Maaş Nakil belgesini düzenlemek
  31. İdari personelden istifa, müstafi, yaş haddi, vefat eden, malulen ve istek üzerine emekli olmak isteyenlerin işlemlerini yapmak
  32. HİTAP (terfi, asalet, kadro, unvan, öğrenim değişikliği, askerlik, intibak) girişlerinin kontrolünü sağlamak.
  33. Hizmet Belgesi düzenlemek
  34. Akademik ve idari personelin SGK ve Bağ-Kur da geçen hizmetlerini Emekli Sandığı Hizmetleriyle birleştirme işlemlerini yürütmek.
  35. Akademik ve İdari personelin askerlik süresi, ücretsiz geçen süreleri ve yurt dışında geçen sürelerin borçlanma işlemlerini yürütmek,
  36. Akademik ve İdari Personelin Disiplin soruşturma sonuçlarının ceza defterlerine işlemek
  37. Üniversitemiz personellerin her türlü özlük işlemlerini mevcut mevzuat çerçevesinde yürütülmesi gereken işlemleri en iyi şekilde gerçekleştirmek amacıyla, Üniversite genelinde Fakülte, Yüksekokul, Enstitülerde yer alan özlük işleri birimlerini bilgilendirmek ve yol göstermek, süratli, doğru, verimli, düzenli, uyumlu ve koordineli hizmet sunmak
  38. Aday memurların Temel Eğitim Programını, eğitim yerini, eğitimcileri belirlemek ve eğitimlerden haberdar olmalarını sağlamak, eğitimcilere Devlet Personel Başkanlığınca hazırlanan Temel Eğitim Notları kitabındaki eğitim konularını iletmek, aday memurların eğitime katılmalarının sağlanması ile ilgili yazışmaları yapmak, eğitim sonunda sınavların yapılmasını sağlamak ve Temel Eğitim Değerlendirme Formunu düzenleyerek Devlet Personel Başkanlığına bildirim yazısını yazmak
  39. Aday memurların Hazırlayıcı Eğitim Programını, eğitim yerini, eğitimcileri belirlemek, eğitimlerden haberdar olmalarını sağlamak, eğitim konularının hazırlanmasını ve eğitimcilere iletilmesini sağlamak, aday memurların eğitime katılmalarının sağlanması ile ilgili yazışmaları yapmak, Hazırlayıcı Eğitim Programını Devlet Personel Başkanlığına yazı ile göndermek ve eğitim sonunda sınavların yapılmasına yardımcı olmak ve Temel ve Hazırlayıcı Eğitim sınav sonuçlarının adaylara bildirilmesini sağlamak
  40. Aday memurların Uygulamalı Staj Eğitimlerinin yapılması ve sonuçlandırılması işlemlerini takip etmek
  41. Temel ve Hazırlayıcı Eğitim ve Sınav Yürütme Komisyonu yazılarını hazırlamak ve komisyon üyelerine yazılı tebliğ etmek
  42. İdari ve akademik personele yönelik iki ayrı oryantasyon programı hazırlamak, eğitim yerini ve eğitimcileri belirleyerek eğitimden haberdar olmalarını sağlamak ve personelin eğitime katılmalarının sağlanması ile ilgili yazışmaları yapmak
  43. Eğitime katılanlara Katılım Sertifikası hazırlamak ve kişilere dağıtımını sağlamak
  44. Sonunda sınav yapılan eğitimlerde başarılı olanlara Başarı Sertifikası hazırlamak
  45. Eğitim yayınları hazırlamak ve Personel Dairesi Başkanlığı web adresinde yayımlamak ve personelin haberdar olmasını sağlamak
  46. Her yılın ……… ayı içerisinde personelin eğitim ihtiyacını belirlemek için tüm birimlere Personel Eğitim İhtiyaç Formlarının dağıtımını yapmak, geri dönüşü sağlanan formların sonuçlarının analizini yapmak ve raporlamak
  47. Gelen talepler sonuçlar doğrultusunda Yıllık Eğitim Programını hazırlamak